måndag 21 mars 2011

Sådär. Då har jag äntligen uppdaterat min gamla sida med en splash, städat upp den och gjort allt det jag har tänkt göra sedan jag slutade skriva på den. Det känns lite sorgligt att sortera igenom sina gamla texter. Jag saknar tiden då jag visste att varje inlägg varje morgon lästes av någon ny. Då hundratals läsare tittade in varje dag. Det kändes bra. Men det är över nu. Och det är dags att göra annat med livet. Jag slutar inte skriva som ni kan se. Men jag lägger inte samma energi på just bloggandet längre. Det var ett arbete att göra sig intressant varje dag, och det arbetet kan jag inte hålla uppe längre. Men jag finns fortfarande kvar här, och jag hoppas att jag kan flimra till någon gång varje dag. Det är min ambition. Den enstaka som finns kvar får gärna visa att den lever. Det hade varit fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar